Kako zunaj delovnega časa prodaš hlače?

(MyTrueFit.com)

FEBRUAR 2006, poslovna četrt v Bostonu, Združene države Amerike

Novoustanovljeno podjetje išče rešitev elektronske trgovine, ki bi lahko funkcionalno rešila izziv podjetniške ideje: prodaja jeansa na način, ki omogoča čim učinkovitejše določanje ustreznosti kupljenega artikla. Podjetje ne skriva globalnih ambicij.

HAL PREDLAGA

Spletna trgovina naj kupcu predlaga izdelke, ki najbolj ustrezajo njegovim različnim parametrom, in naj mu zagotovi enkratno nakupno izkušnjo. Spletna trgovina naj bo navzven prijazna in komunikativna aplikacija, navznoter pa hitro delujoč preplet iskalnih, predstavitvenih in plačilnih sistemov, ki kupca vodijo do zanj optimalnega nakupa.

VIZIJA

Presežek je postavljen v integracijo pametne aplikacije, ki vsakemu registriranemu uporabniku omogoči natančno določanje “ustreznosti” izbranega artikla, posebne funkcionalnosti pa naročniku omogočijo samostojno opremljanje artiklov z lastnimi parametri in napredno izračunavanje ustreznosti.

LETO IN DVA MESECA KASNEJE …

… trgovina postane rentabilna in razširi ponudbo na športna oblačila in obutev, zanjo razvite tehnične rešitve TrueFit pa začne zanimati tudi velike spletne trgovinske portale. Da, zanimanje izrazi tudi amazon.com.