S katero gesto vzbudiš največ zanimanja?

(Hervis)

AVGUST 2005, rdeče-modro označene trgovine s športno opremo po vsej Sloveniji

Ena najprepoznavnejših trgovskih blagovnih znamk za športno opremo želi s spletno promocijo povečati število elektronskih naslovov posameznikov iz Slovenije.

HAL PREDLAGA

Komunikacija s potencialnimi kupci naj izhaja iz logike daj-dam: potencialnega kupca nagovarjamo tako, da mu zagotavljamo zabavo in opazne koristi.

VIZIJA

Iščemo enostavno, a zelo igrabilno, duhovito in s Hervisom tematsko povezano spletno igro. Tako, ki obiskovalca zasvoji. Dodatni motiv za igro je nagrada za dober rezultat: boljši rezultat pomeni večji popust. Popust je s posebnim kuponom unovčljiv v trgovinah, za izpis kupona pa mora kupec vnesti svoje podatke in elektronski naslov.

LETO IN DVA MESECA KASNEJE …

… načrtovano število pridobljenih kontaktov je akcija dosegla v polovici predvidenega časa, na koncu pa je dejansko število doseženih kontaktov za skoraj dvakrat preseglo načrtovano. Dosežen je bil tudi sekundarni cilj akcije, saj je sprožila številne prihode v trgovino zaradi unovčevanja kuponov. Z minimalnimi dodatnimi stroški Hervis preverjeno akcijo izpelje tudi na hrvaškem trgu.