Upravljanje in rezervacija terminov preko spleta

Uspešnost posla, ki je vezan na obisk posameznih časovnih terminov, je vedno odvisna tudi od discipline vaših strank, ne le od kakovosti vaših storitev.

Gotovo se vam je že zgodilo, da ste imeli zapolnjene vse termine in ste morali odpovedovati stranke, potem pa dan preživeli v čakanju na pozabljivce, ki se niso pojavili. Verjetno se vam je zgodilo tudi že obratno, da ste se naročili na opravek, pa ste morda zaradi dolgega čakanja ali drugih nujnih opravkov nanj pozabili. Za  posel je to nedvomno izgubljen čas, ki pa bi ga lahko z nekaj akcije in pravo informacijo vendarle koristno porabili…

Interes strank je vedno ključni element, če pa bi jim lahko pomagali še z vljudnimi opomniki ali jim ponudili, da si sami na spletu rezervirajo (odpovejo) ustrezni termin vnaprej, bi olajšali vest in polepšali dan sebi in tudi svojim strankam.

Ob takšnem razmišljanju smo na Hal interactive razvili paket storitev HALtermini, ki vključuje vzpostavitev enotne spletne strani (one-pager) z vključenim modulom za rezervacijo terminov, s katerim si stranke na vaši spletni strani lahko same rezervirajo ustrezni termin, prejmejo informacije o rezervaciji na svoj e-poštni naslov in/ali sms in še opomnik večer pred rezerviranim terminom. Enako obveščanje je vključeno tudi za zaposlene.

7

Že dolgo razmišljate o tem?

  • damo vam kakšen nasvet, kako se lotiti zadeve
  • pomagamo vam stvari poriniti naprej,
  • pripravimo manjkajoče vsebine in/ali grafične materiale;
u

Že imate spletno stran?

  • ustreza vam, rada pa bi jo nadgradili;
  • niste zadovoljni, ker ni rezultatov;
  • kakšen nasvet glede vsebin in upravljanja bi prišel prav…

Kaj aplikacija omogoča vašim strankam?

  • samostojna izbira prostega termina na spletu,
  • e-poštno in/ali sms obveščanje o podrobnostih termina,
  • možnost naknadne odpovedi ali spremembe termina,
  • opomniki pred izbranim terminom.

 

Kaj aplikacija omogoča vam?

  • urejanje terminov z enega mesta, za vse uporabnike in zaposlene,
  • vnos vseh vaših storitev in potrebnega časa za posamezno storitev,
  • urejanje in pregled zasedenosti zaposlenih,
  • možnost najave počitnic in odsotnosti.

Napredne funkcionalnosti

  • sinhronizacija z Google koledarjem (z vašim in naročnikovim),
  • možnost vnosa cen za posamezno storitev,
  • možnost vpeljave on-line plačil, tudi s karticami ali PayPal sistemom,
  • možnost sistemizacije storitev po sklopih in času,
  • sms ali e-obveščanje zaposlenih o rezervaciji in spremembah terminov,
  • opomniki zaposlenim izbrani čas pred terminom.
N

Se vam zdi zanimivo?

  • potrebujete nasvet, kako se stvari lotiti;
  • prav bi vam bo prišla kakšna izkušnja drugih;
  • nekje se bo treba lotiti…
7

Sploh vas ne zanima!

  • imate dovolj strank;
  • povsem ste zasedeni z delom;
  • nimate niti enega prostega termina za novo stranko;
  • stranke ne potrebujejo nikakršnih informacij o vas;

Prednosti

zmanjšanje izostankov,
sodobna sletna stran,
e-prisotnost…

Bonbončki

popusti, kuponi,
promocije,
program zvestobe

w

E-komunikacija

novice, dogodki,
povabila,
blog…