INBOUND stabilno delujoče spletne in mobilne rešitve

INBOUND marketing je nova BRENČAVKA, so na novo povezani in opredeljeni stari, preizkušeni koncepti, ki vsak s svojo nalogo in ciljem prispevajo k celoti – strateškemu, dimenzioniranemu in merljivemu poslovanju.

Uvedemo ga scela, načrtovano in na več področjih hkrati, uvajamo pa lahko modularno, posamezne koncepte ločeno, a hkrati na vseh štirih segmentih delovanja – v vsebini, pri komunikacijioblikovanju in optimizaciji.

OPTIMIZACIJA

relevantna,
merodajna
opazna, skrbna,
prepoznavna,
analitična

KOMUNIKACIJA

na voljo, prijazna,
nesramežljiva,
pametna, zaupljiva,
pri roki, nevsiljiva…

VSEBINA

ustrezna, pregledna,
napisana, narisana
razvejana, privlačna,
opazna
strukturirana,
ilustrirana, vaša,

ob pravem času

OBLIKA

lepa, kvadratna,
nališpana, enostavna,
intuitivna,
nekomplicirana,
jasna, izčiščena,
OkrOgla, proaktivna

Vsebina

ORODJA:
pristajalne strani,
vsebine,
katalogi,
blog, e-pošta,
uporabniški nasveti,
FAQ, forumi, …

 

VSEBINA JE VAŠA GLAVNA SKRB.
Vsebina je vaša glavna skrb. Ne glede na prijaznost nagovora, privlačnost spletne strani ali opaznost v iskalcih, vsebina bo za vašo spletno stran, za vaš posel in s tem tudi za vas naredila največ za najdlje.
Vse se vedno začne in konča pri vsebinah In kar se tiče spletnih strani, vam jo pomagamo napisati, strukturirati, ilustrirati in opremiti, kot je treba.

 

SEO optimizacija

VSEBINSKI:
referenčne povezave,
vsebine, slike
META oznake, …

TEHNIČNI:
struktura
kode, vsebin, naslovov,
META oznake,
analitika…

 

OPTIMIZACIJA spletnih strani za iskalce (SEO = search engine optimisation) je EDEN OD KLJUČNIH DEJAVNIKOV, ki vplivajo na uspešnost spletne strani. Z njo vam zagotavljamo relevantnostprepoznavnost in opaznost, posledično pa vam na spletno stran pripelje več obiskovalcev, ki potrebujejo natančno to, kar lahko ponudite. Pri nas jo znamo nastaviti, vzdrževati, spremljati, jo povezati z različnimi analitskimi spletnimi orodji ter interpretirati rezultate v povezavi z Google analitiko in drugimi orodji.

.

Oblika

PRILAGODLJIVA:
zaslonu, telefonu, tablici
GUI=grafični uporabniški vmesnik
in UE=uporabniška izkušnja:
čista, jasna, intuitivna …

Vaša podoba je vaš OBRAZ. Je to, kako vas vidijo drugi, preden si vzamejo čas, da preberejo, kar jim napišete. Oblika sporoča, kdo ste in v resnici odloča, ali se bo uporabnik seznanil tudi z vsebino. Vsebina je glavna, ampak če ni ustrezno oblikovana, bo ves vaš trud zaman. Mi poznamo razliko med lep in privlačen, med narisan in ilustriran. Se gremo igrat?

.

Komunikacija

ORODJA:
blog, e-mailing,
vsebine, CTA,
sociana omrežja,
analitika, oglaševanje,
nagradne igre, ankete,
raziskave, …

Način, kako KOMUNICIRATE z obiskovalci in uporabniki, veliko pove o vas.
Ste formalni, duhoviti, zadržani ali razigrani, vse se neločljivo poveže z vami, vašimi produkti in ustvari sliko, ki jo vidijo vaše stranke, partnerji, uporabnki.

Ne le, da na to lahko vplivate. Na to želite, morate vplivati, to STE.

.